Často kladené otázky


1. Všeobecné


1.1 Na čo slúžia tieto web stránky?

www.iban.com ponúka on-line platformu na overenie platobných údajov a konkrétne čísla medzinárodných bankových účtov.
Niektoré z hlavných funkcií našej služby sú:

- Skontrolujte, či je IBAN platný (pomocou algoritmov kontrolnej číslice)
- Identifikovať bankové informácie z účtu IBAN
- Identifikovať BIC kódy z IBAN
- Skontrolujte domáci kód banky a čísla účtov a ich platnosť
- Vypočítajte IBAN z domáceho účtu a bankového kódu

1.2 Kto môže profitovať z týchto služieb?

Každá firma, ktorá spracúva bankové platby domáce alebo medzinárodné, môže považovať službu za užitočnú.
Validáciou podrobností o platbe, ako je IBAN pred spracovaním platieb, podniky ušetria časové oneskorenie a dodatočné dane v zlyhaných bankových transakciách.

1.3 Je táto služba bezplatná?

Na našich webových stránkach sú k dispozícii bezplatné demo IBAN validácie a výpočtové stránky.
Bezplatné demo je však obmedzené na ochranu našich služieb pred zneužívaním.
Po prekročení bezplatných dopytov si môžete zakúpiť neohraničený plán na našej licenčnej stránke

1.4 Prečo validácia IBAN nefunguje pre moju krajinu?

Nie všetky krajiny integrovali systém IBAN, vaša krajina ho nemusí podporovať.
Dajte nám však vedieť, aby sme vám to mohli preskúmať a poskytnúť vám ďalšie podrobnosti.
Môžete vidieť podporované krajiny na stránke IBAN štruktúra

1.5 Je to spoľahlivé?

Algoritmy kontrolných čísel predstavujú veľmi presný spôsob, ako zistiť chyby pri písaní a overiť integritu čísla IBAN.
Vykonaním ďalších vrstiev validácie, ako je vyhľadávanie databáz bankového kódu, kontrola štruktúry a formátovania, znížime pravdepodobnosť chyby na minimum.
Databáza kódov bánk je zostavená z viacerých oficiálnych zdrojov (centrálne banky, finančné inštitúcie, regulačné orgány atď.) A pravidelne sa aktualizuje.

2. Technické


2.1 Máte rozhranie API?

Áno, poskytujeme prístup API pre všetky naše služby.
Dokumentáciu nájdete v našej sekcii pre vývojárov.

2.2 Máte funkciu hromadného / masového overenia?

Áno, pre našich členov poskytujeme hromadné overovacie rozhranie IBAN.
Systém preberá zoznam IBAN a vracia výsledky v CSV na stránke alebo do súboru CSV / Excel, ktorý je možné stiahnuť.

2.3 Je služba založená na API REST alebo SOAP?

Pre validačnú službu IBAN ponúkame koncové body SOAP aj REST API.
Pre viac informácií si pozrite sekcii pre vývojárov pre podrobnejší pohľad do vnútra rozhrania API.

2.4 Koľko dotazov môžeme spustiť za sekundu?

Otestovali sme, že náš systém je bez stresu až do 10 požiadaviek za sekundu.
V prípade väčšch transakcií (tisíce validácií) však odporúčame použiť vo svojom klientskom priestore nástroj na overenie IBAN.
Je určený na vykonanie jedinej transakcie s obrovskými počtami s najmenším množstvom zdrojov.

2.5 Môžeme získať kód BIC / SWIFT z IBAN s vašou službou?

Áno, naša databáza obsahuje kódy BIC pre väčšinu podporovaných krajín a ich bánk.
Naše rozhranie API a naše manuálne vyhľadávanie poskytujú tieto časti informácií, ak sú k dispozícii.


2.6 Môžem otestovať službu pred nákupom?

Áno, môžete požiadať o bezplatný skúšobný účet na našej Prihlasovacej stránke .
Skúšobný účet má k dispozícii 100 bezplatnžch dopytov na testovanie rozhraní API z ručného rozhrania.
Skúšobný účet vyprší po uplynutí jedného mesiaca.


3. Licencovanie


3.1 Ako si môžem zakúpiť prístup k vašim službám?

Môžete si vybrať vhodný plán a službu v našej objednávkovej sekcii.

3.2 Aké platobné metódy akceptujete?

Náš poskytovateľ platobných služieb (Avangate) podporuje širokú škálu platobných metód. Môžete platiť prostredníctvom kreditnej karty, bankovým prevodom, PayPal a ďalšie.

3.3 Existuje niekto, s kým môžem hovoriť, aby som získal viac informácií o vašich službách?

Áno, náš predajný tím je k dispozícii na telefóne od pondelka do piatku od 9:00 do 17:00 SEČ.

3.4 Je členstvo časovo obmedzené?

Áno, všetky naše plány prichádzajú s jednoročným členstvom.
Platnosť vašich služieb uplynie presne 12 mesiacov od zakúpenia vášho plánu.

3.5 Stratím svoje nevyužité dotazy po vypršaní predplatného?

Áno, dopyty sú dostupné po dobu 12 mesiacov po zakúpení. Všetky dotazy vo vašom účte sú zrušené po dátume exspirácie.

4. Podpora účtu


4.1 Ako môžem kontaktovať podporu?

Môžete odoslať otázku na podporu zo svojej Klientskej sekie.

4.2 Ako rýchlo dostanem odpoveď na moju otázku?

Naša podpora funguje od pondelka do piatku od 9:00 do 17:00 SE?.
V pracovnej dobe sa obvykle dostaneme k vašej otázke do hodiny.

Mimo pracovného času môže byť odpoveď oneskorená.

4.3 Môžem aktualizovať svoje informácie v profile?

Áno, vo vašej klientskej sekcii -> Na stránke Môj účet môžete upraviť kontaktné údaje vášho účtu.

4.4 Môžem zmeniť svoje heslo?

Áno, môžete ľahko zmeniť heslo z vašej Klientskej sekcie -> Môj účet.

4.5 Môžem zmeniť svoje používateľské meno?

Nie, vaše používateľské meno sa nedá zmeniť z vašej Klientskej sekcie.